Tuulensuun Palatsi valittiin Suomen parhaaksi pieneksi tapahtumapaikaksi – asiakaspalaute ratkaisi voiton
Tampereella sijaitseva Tuulensuun Palatsi on voittanut valtakunnallisen Evento Awards -kilpailun pienten tapahtumapaikkojen sarjan. Voittajat julkistettiin torstaina 10. huhtikuuta Helsingin Olympiastadionilla järjestetyssä palkintogaalassa.

Sarjan valintakriteereissä painottui erityisesti tapahtumatilaa käyttäneiden asiakkaiden palaute. Tuulensuun Palatsi erottui kilpailijoistaan asiakaskokemuksen, palvelun, kokonaisvaltaisen elämyksen ja vastuullisuuden osalta. Se kilpaili voitosta pienten tapahtumatilojen sarjan finaalissa Krapin Pajan ja Ravintola Backaksen kanssa.
“Palkinto tuntuu erityisen merkitykselliseltä, koska se perustuu ennen kaikkea asiakkaiden palautteeseen. Olemme halunneet rakentaa Tuulensuun Palatsista paikan, jossa historia ja nykyhetki elävät rinnakkain ja jossa tapahtumanjärjestäjät voivat luottaa siihen, että tilaisuuksista syntyy onnistuneita ja mieleenpainuvia. Lämmin kiitos asiakkaillemme luottamuksesta sekä koko tiimille, jonka työ näkyy jokaisessa yksityiskohdassa”, sanoo Talo Events Oy:n B2B-liiketoimintajohtaja Tanja Järvensivu.
Asiakaspalautteissa on kiitetty erityisesti tilan tunnelmaa, visuaalisuutta, toimivuutta ja henkilökunnan palveluasennetta.
Tuulensuun Palatsi toimii vuonna 1929 valmistuneessa entisessä elokuvateatterissa, joka restauroitiin vuosien 2006–2008 aikana Taitokaari Oy:n omistuksessa. Tila tunnetaan näyttävästä arkkitehtuuristaan ja korkeatasoisesta palvelustaan. Tapahtumatoimintaa Palatsissa operoi Tampere-talo-konserniin kuuluva Talo Events Oy ja Taitokaari Oy. Tilassa järjestetään konsertteja, yritystilaisuuksia, juhlia ja kulttuuritapahtumia.
Voitto tuo näkyvyyttä myös Tampereen tapahtumakaupungin maineelle, jota kaupunki ja alan toimijat ovat määrätietoisesti kehittäneet viime vuosina.
Evento Awards on vuosittainen tapahtuma-alan tunnustuspalkinto, jossa palkitaan onnistuneimpia tapahtumia, tapahtumapaikkoja ja alan tekijöitä eri kategorioissa. Kilpailussa korostetaan vaikuttavuutta, laatua ja asiakastyytyväisyyttä.